چیز هایی که در کیف نوزاد ایرانی قرار میگیرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
بازدید : 251
نویسنده : ساک وسایل کودک
چک لیست ساك لوازم نوزاد ایرانی : چه چیزی را در کیسه پوشک بسته بندی کنید

مادران جدید: با بهترین دوست جدید خود ملاقات کنید ، دوستانی را که دوست دارید به طور جدی خواهان آن باشید. همه. . زمان. اگر شما و کودک بدون جاده به جاده برخوردید ، حدس می زنیم که شما روی ترمزها شلاق بزنید و چرخش U به دست آورید ، فقط به این ترتیب که می توانید به خانه برگردید و آن را بازیابی کنید. ما در مورد کیف پوشک شما صحبت می کنیم. آن را یک پتو امنیتی برای والدین یا یک کیف پول مادر برای استروئیدها در نظر بگیرید. هرچه زندگی با تمام وجود داشته باشد ، از پرتوهای غیرقابل فهم گرفته تا گرفتگی های ناگهانی گرسنگی ، بله ، پوشک های پوسته پوسته ، یک کیسه بهمراه بسته بندی شده که بر روی شانه های شما می خورد (و گیره هایی که به راحتی روی پرسه زن می روند) می تواند وضعیت های کثیف را ناپدید کند. در اینجا ، چک لیست کیف پوشک قابل اطمینان شما برای اطمینان از همه ملزومات کیف پوشک شما در واقع آن را درون کیسه قرار می دهد.

ملزومات ساك لوازم نوزاد

سعی می کنید بفهمید که چه چیزی را بسته بندی کنید ، و چه می توان منطقاً عقب ماند؟ وقتی خارج از خانه هستید و در مورد آن ، ذهنیت خود را با همه مواردی که می خواهید (و باید) انجام دهید ، انجام دهید. برای شروع کار ، این مواردی است که تقریباً همه مادران باید در لیست چک کیف نوزاد کوکالو خود داشته باشند.

• پوشک. برای ایمن بودن به شما نیاز به یک پوشک برای هر دو ساعت خارج از خانه دارید - و شاید چند مورد اضافی.

• دستمال مرطوب. به دنبال یک بسته سفر مناسب باشید ، یا دستمال مرطوب کودک را در یک کیسه پلاستیکی ساندویچی نگه دارید. آنها وظیفه همه ملزومات لازم در مورد کیف های پوشک را دارند ، مثلاً بعد از استفاده در یک سرویس بهداشتی عمومی ، دست و پاچه کودک ، دست و دست خود را تغییر دهید.

• کرم / پماد کودک. با لوله‌های مسافرتی فضای خود را ذخیره کنید.

• تغییر پد. حتی اگر کیف شما با یکی باشد ، ممکن است متوجه شوید که به چیزی کمی بزرگتر احتیاج دارید.

• کیسه های خالی کوچک. از این پوشکهای پوشیده شده استفاده کنید (اگر یکبار مصرف هستند ، اگر پارچه هستند) و لباس به خانه بیاورید. این موارد همچنین برای پستانك كننده ها و نوك پستان ها استفاده می شود.

• پستانکها اگر از آنها استفاده می کنید ، در یک کیسه تمیز به همراه نوک سینه های بطری اضافی ذخیره کنید تا همه چیز بهداشتی شود.

• پارچه / روتختی به همان اندازه که فکر می کنید نیاز دارید ، پرتاب کنید و سپس چند مورد دیگر اضافه کنید.

• ضدعفونیکننده دست. زیرا نمی دانید چه کسی دیگری قبل از تغذیه یا تغییر دادن کودک ، آنچه را لمس کرده اید ، لمس کرده است.

• غذای کودک. چه این فرمول و بطری شیرخوار ، شیر پستان پمپ شده یا غذای کودک باشد ، تشخیص دهید که چه مقدار خوراک مورد نیاز را لازم دارید و به همین ترتیب بسته بندی کنید. البته ، برای کودکان نو پا ، شما همچنین می خواهید مقداری آب اضافه کنید.

• تغییر لباس. یا دو. زیرا تف کردن اتفاق می افتد. و بطری های ضد انفجار و نشتی. یک جفت جوراب اضافی را در حالی که کنار آن هستید پرتاب کنید.

• کلاه خواه یک کودک تابستانی یا زمستانی داشته باشید ، برای جلوگیری از آفتاب یا سرماخوردگی به یک قله مناسب فصلی نیاز خواهید داشت.

• ضد آفتاب. برای افراد کوچک 6 ماه و بالاتر ، اگر در یک قدم زدن یا پارک هستید ، در بعضی از ضد آفتاب ها پرتاب کنید. از نوزادان جوانتر با کلاه یا پتو برای سایه محافظت کنید.

• پتو سبک. مهم نیست که چه فصلی باشد ، همیشه خوب است که یک غذای اضافی برای نسیم های غیر منتظره و رستوران های خوش آب و هوا تهیه کنید. آنها همچنین سایه بان کودک از خورشید مفید هستند.

• اسباب بازی ها. اگر چیزی وجود دارد که کودک را سرگرم می کند - کتاب های روی تخته ، چنگال ، نوجوانان - آن را درون کیسه پرتاب کنید. تسمه های اسباب بازی را فراموش نکنید ، مگر اینکه از انتخاب اسباب بازی در کف رستوران ها و پیاده روها لذت ببرید.

ساك نوزاد چيكو

• میان وعده های سبک. نوعی که اشتها را خراب نمی کند ، مانند پفک یا گلد ماهی. این کارها برای غذاهای بزرگتر وقتی که غذای بعدی در آینده دور است (یعنی پنج یا چند دقیقه بیشتر) ضروری هستند زیرا هیچ "گرسنگی" با بچه ها وجود ندارد ، فقط "آویزان" است.
• چسب زخم. در مورد کودکان نوپا ، شما همیشه در زمین بازی بازی خواهید کرد ، حتی اگر فکر می کنید فقط به خاطر کارهای بد بیرون می روید. فکر کنید که بوفو بچه شما یک خراش به سختی وجود دارد؟ او به هر حال یکی را می خواهد و این باعث می شود او احساس بهتری داشته باشد.

• هر آنچه که به طور معمول در کیف پول می چسبید. این شامل تلفن شما ، پول اضافی ، کلیدها و اطلاعات تماس ضروری (تماس اضطراری ، متخصص اطفال ، ساکن ، مهد کودک و غیره) می شود. این امر در صورتی مفید است که کیف پول خود را فراموش کرده باشید یا در حال پیاده کردن سریع برای پیاده روی هستید.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com